Juhlattaren kakkublogissa
oli minulle haaste seuraavanlaisesta jutusta:
       
"Tehtävänanto: kerron mitä minulla on päälläni, kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä".

Noh, minulla on päälläni harmaat ulkoilupukuni housut, koska tulin vähän aikaa sitten lenkiltä pikku A:n kanssa (mukana olivat myös K ja pikku T =)!).  Lisäksi minulla on valkoinen pitkähihainen paita ja mustat sukat. Siinäpä se kaikessa yksinkertaisuudessaan.

Lisäksi housun taskuissa on askelmittari, joka näyttää, että olen tänään saanut kasaan 8034 askelta. Ihan kivasti, eikö, kun päivä vasta aluillansa. Vasemmassa nimettömässä kihlasormus ja korvissa pienet kultaiset renkaat (renkaissa pienet pallot).  Juuh, siinä se =). Ei kovin hehkeä asu tällä kertaa, mutta mukava ja käytännöllinen (jos esimerkiksi vielä tänään menee ulos :D...).


Ja sitten haasteet eteenpäin =), eli haastan seuraavat:

Käpylän Karhukopla, Elvisburgeri, Millan Magiat

Nyt en enempää ehdi haastaa :D.